ellascity.blogg.se

Movie night at New Year's Eve?

Kategori: Allmänt

 
Hmm, tänkte visa några bra ungdomsfilmer, som jag har sett under julen. Riktigt bra filmer faktiskt. Om ni vill se trailern, så behöver ni bara klicka på bilden som tillhör respektive film.

Step up Revolution
Filmen handlar om ett gäng dansare och kärlek. Huvudpersonen är såå snygg och alla dansar jättebra. Filmen börjar med att dansarna utför flashmobs anonymt, men övergår till att göra protester. Den var faktiskt mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara :) Btw, trailern är sjukt cool till den här filmen, så den måste ni se! 😉

Premium Rush
Den här är en action film. Den handlar om en kille som arbetar som "premium rush". Han får ett vanligt uppdrag, men upptäcker snart att han blir jagad, och det blir en "liv- eller dödskamp".

Fun size
Filmen var superrolig!! Jag och mina kompisar satt och grät av skratt. Den handlar om två tjejer som blir inbjudna till "en skitcool fest", som de inte kan missa. Sen går massa saker fel och tjejerna tvingas spendera kvällen med två töntar, samtidigt som de letar efter hon enas lillebror.

The perks of being a wallflower.
Den här filmen är officiellt min nya favoritfilm! Den fick till och med mig att gråta! Den handlar om en ung kille som har sociala problem. Hans bästa vän har tagit självmord, och han har en hemlighet som han inte har berättat för någon. I skolan så får han några väldigt speciella vänner och han blir förälskad i Emma Watson. "WE ARE INFINITE" 💔
 
Puss & Kram ELLA
 
 

KOMMENTARER:

  • MADDISENJ.SE säger:
    2013-12-31 | 15:21:42
    Bloggadress: http://maddisenj.se

    Tusen tack fina du! Gott nytt år på dig, hoppas du får en underbar kväll!

  • Kajsa säger:
    2014-01-06 | 21:37:24
    Bloggadress: http://wanderlustes.blogg.se/

    The perks of being a wallflower. är ju så sjukt bra !!

Kommentera inlägget här: