ellascity.blogg.se

New year = New beginning

Kategori: Mat / Evenemang

(Källa: 1)
 
Har ni några roliga nyårsplaner inför kvällen? Jag hoppas iallafall att min kväll blir grym. Förtillfället så fixar jag mig, har på mig en ansiktsmask, och ser ut som en ailien... 😂 😂
 
Det jag ska göra idag är: Är med R nu och fixar mig tillsammans med henne inför kvällen. Vi ska sen äta middag med några kompisar ikväll och sen så ska vi ut till Klubb F - Vi lyckades fixa biljetter innan det blev slutsålt. Överlyckliga!! 😄 Hoppas verkligen att det blir roligt där, men vi brukar alltid ha skitkul. Det blir ju vad man gör det till. ;) Ifall det inte är superroligt, så har vi en fest som tydligen skulle vara "jättestor" (vem vet) som vi är inbjudna till, och som är i närheten som vi alltid annars kan dra till.
 
Puss & Kram ELLA 🎉 🍸
Kommentera inlägget här: