ellascity.blogg.se

We used to be sweet as suger

Kategori: Hästar

 
Awww... Hittade den här bilden på min första ponny tillsammans med mig. Det är en bild från en av de första tävlingarna jag startade med henne. Vi var båda 10 år gammla. Hon var verkligen en av de bästa ponnyerna man kunde önska sig. Hon kammade alltid hem rosetter och pokaler från tävlingarna, och lärde mig så mycket. Det är när man ser dessa bilderna som man kommer ihåg hur mycket hon betydde för mig, och hur mycket man kan sakna en ponny. Miranda kommer alltid att vara i mitt hjärta. ♥
 
xo Ella
 
 

KOMMENTARER:

  • ANNA-SARA säger:
    2013-03-30 | 12:37:29
    Bloggadress: http://annasaraisakson.blogg.se

    Vilken fin ponny! KRAM

    Svar: Tack, ja hon är verkligen superfin! kram
    Ella

Kommentera inlägget här: